Ten kuferek otwórz ze mną :)

Ten kuferek otwórz ze mną :)
S.

środa, 23 lutego 2011

Witam kochani

Długo zastanawiałam się czy wrócić do kręcenia filmików na YT?
doszłam jednak do wniosku, że może blog będzie lepszą alternatywą dla mojego braku czasu.
Zawartość YT jak i bloga będą podobne wszystko się bowiem kręci wokół kosmetyków :)
A więc nie ma czasu na gadanie* ;P zapraszam serdecznie do przeglądania wątków, konstruktywnej krytyki oraz komentowania co myślicie o danym temacie.
Mam nadzieję, że uda mi się zainteresować Was dodawanymi wątkami i wspólnie odkryjemy co jest hitem, a co niewypałem na rynku kosmetycznym nie tylko Polskich firm.
Zaznaczam, że będę próbowała znaleźć alternatywę drogich kosmetyków, bo drogie nie zawsze oznacza dobre! Kochani zatem nie przedłużając ruszam z postami :)
buziole wielkie jak trole :p

xoxo
S.

*w tym wypadku pisanie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz